LAI TIE SKABO GRUNSU TIRGOTAJI IET BEKOT,ES LIETOS DISKUS NOSPAKTELEJU,NOSLIPEJU AR PEC IESPEJAS SMALKAKU SMILSPAPIRU LAI NAV SVIKU,NOGRUNTEJU AR PARASTO AIROSOLA BALONINU,TAD JASLIPE AR NULLITI ARI GRUNTS KRASA JO LIDZENAK JO LABAK,TAD KRASOJU AR PARASTO SEREBRJANKU KURA IR AR HROMA EFEKTU,MAKSA 2,5 LS BALONINS,JAKLAJ KADI 10 SLANI PLANAS KARTAS ,LAI NENOTEK.VELAMS LAI KATRS SLANIS ZUST 20 MIN.IZSKATS SUPER,MAN JAU TUR OTRO GADU,TIKAI KRASA VAIRS NAV TIK SPIDIGA.ATJAUNOT SPIDIGUMU IZMAKSA 5LS,NOPERC 2 BALONINUS UN PARKRASO UN ATKAL PUS GADU SPID KA JAUNI,UN NEKAS NELOBAS NOST KA TE TEIKS LIELIE SPECI AR SKABAJAM GRUNTIM,VIENIGI KRASA NAV KIMISKI IZTURIGA,NEVAR PIKI NO ASFALTA MAZGAT NOST AR ACETONU ,JO SITA KRASA IZSKIST.
01.06.2012 JANKA JANKA [2969]
Šeit ir būtiskas trīs lietas: skāba (kodinošā
grunts ar skābes saturošu cietinātāju) ir profesionāla remonta sistēmas
sastāvdaļas primārā grunts kas nodrošina tīra alumīnija virsmas saķeri ar
nākošajiem pārklājumiem (pildošo grunti, krāsu). Pieļaujama ir alumīnijam
paredzētas špakteles uzklāšana uz tīra alumīnija vietās, kuras jāšpaktelē, taču
nav lietderīgi špaktelēt pilnīgi visu virsmu; otrkārt, iespējams jūsu
aprakstītajā gadījumā diski ir jau bijuši iepriekš krāsoti un attiecīgi
gruntēti, un visbeidzot - ja jūs krāsojat pats priekš sevis varat pielietot
jebkuru sev vēlamu tehnoloģiju, taču ja veicat krāsošanas darbus kādam, jums ir
jābūt gatavam uzņemties zināmu atbildību par veikto darbu kvalitāti, kuru var
sniegt tikai pielietojot krāsu materiālu ražotāju izstrādātās remonta
tehnoloģijas.
Sudrabotās disku krāsas spīduma un noturības
paagstināšanai, pēc krāsas uzklāšanas ieteicams to papildus pārlakot ar
caurspīdīgo laku, vislabāk ar divkomponentu (pieejama arī
aerosolā).
Armands atbilde bija noderīga:
Ieskaties arī šajās atbildēs, varbūt noder:
Sveiks Armand. Jautājums tieši par MIPA 2K- Primer CF kodinošo grunti,tā ir taisnība,ko cilveki runā,ka ja šo grunti atstāj uz ilgāku laiku nepārklātu,tad tā ir jāslīpē un jākrāso pa jaunu?? Pietrūka laika,tāpēc sanāca atstāt auto nogruntētu ar skābo grunti garaža uz nedēļu,un galigi negribās tagad atkal visu slīpēt nost.
Armands » Martins
Jā, taisnība - CF un citas skābās ir reakcijas gruntis (notiek ķīmiska reakcija saskarsmē ar tīru metālu), to uzklāj plānās kārtā- (s) līdz 15 mikroniem. Šī grunti ieteicams uzreiz pēc nožūšanas pārklāt ar pildošo grunti (filleru) lai nodrošinātu virsmas izolāciju no apkārtējās vides nelabvēlīgas iedarbības (mitras, atklātas telpas, ilgstoša uzglabāšana).
Lai būtu pilnīga pārliecība par darba kvalitāti, ja ar skābo grunti detaļas ir stāvējušas nedēļu garažā, ieteiktu pārslīpēt un pārgruntēt no jauna, pēc iespējas pabeidzot remontu ar krāsošanu vienā tehnoloģiskā ciklā - skābā grunts, bez slīpēšanas pārklāta ar filleru, ja nepieciešams špaktelēt, slīpēt , vēlreiz gruntēt ar filleru, slīpēt, attaukot , krāsot.
Labdien man ir jautājums sakarā ar gruntīm vai skābā grunts nestāsies reakcijā ar epoksīda grunti ?
Drīkst pūst uz skākās grunts epoksīda?
Vai kodinošā (skābā) grunts ir pieejama aerosola baloniņos?
Sveiki spečuki,man audim 100 a6 2.5tdi ael 1996g,aprūsējušas priekšējo spārnu arkas.Pastāstiet,kā labāk saremontēt,jo labus spārnus ir dabūt grūti,tāka vēlos saķīlēt vecos pats.Lieta tāda,ka agrāk esmu to darījis,bet tad bija viena veida špakteļs un viena veida gruntene.Tagad aizbraucu uz bodi un afigel,kas tur tik nav!Iesakiet kādi materiāli ir labāk,kāds špaktels,kāda gruntene,kāds rūsas noņēmējs u.t.t.Ir tāču kāds to darījis,interesē,kā tikt galā ar to rūsu?
Ja es vēlos apstrādāt automašīnas spārnu, kas ir korodējis pret turpmāku korozijas iedarbību, vai būs pietiekami ar 1K vidēji skābā grunts 400 ml aerosolā P565-908?
Vai pa virsu būs jāgruntē ar kādu parasto jeb pildošo grunti?
Labdien! Kādu grunts krāsu jūs ieteiktu pēc detaļu apstrādes ar smilšu strūklu?