sveiki, šis rūsas pārveidotājs (brunox) ir lietojams uz auto?
Cik un kā?

05.01.2011 Paul [13250]
Jā šis produkts sekmīgi tiek pielietots auto virsbūvju remontā, tas pieejams gan aerosolā, gan mūsu fasējumā sākot no 100 ml.
Papildus informācija ražotāja mājas lapā http://www.brunox.com/website/productpages/Epoxy-Spray-en.html

BRUNOX Epoxy ir efektīvs rūsas pārveidotājs, kas vienlaicīgi nodrošina arī gruntējumu. Vispirms rūsu mehāniski notīra, virsmu attauko, tad uzklāj Brunox vairākās plānās kārtās. Žūšanas laiks pie 20C 8-12 stundas. Pēc nožāvēšanas var tikt tieši pārkrāsotas ar sedzošajām krāsām vai gruntēts ar citām gruntīm. Nesatur hromātus.
BRUNOX EPOXY ir patentēta antikorozijas sistēma uz epoksīdu bāzes (rūsas neitralizētājs un epoksīdu grunts vienā produktā).
Produktu uzklāj uz mehāniski attīrītas un attaukotas metāla virsmas 2-3 kārtās. Pateicoties tā dziļai iekļūšanas spējai korozijas porās un noturīgas epoksīdu kārtas veidošanās ( virsma paliek zilgani melnā krāsā) tiek nodrošināta ilgstoša antikorozijas aizsardzība un drošs pamats turpmākajiem pārklājumiem. Pēc nožūšanas ir pieļaujams tieši pa virsu Brunox Epoksy pārkrāsot ar auto krāsām. Ja nepieciešams uz Brunox Epoxy var uzklāt pildošo grunti (filler), tad špaktelēt un krāsot. Uz Brunox Epoxy nav pieļaujams tieši uzklāt špakteli.

Armands
atbilde bija noderīga:
Apakaļ

Ieskaties arī šajās atbildēs, varbūt noder:

Edgars
23:03 - 04.27.2014
Sveiki! Lieta tada ka metinato vietu apstradaju ar brunox epoxy grunti pectam parklaju ar Mipa A-Z grunti un tad spakteleju ar stikla skiedras spakteli. Bet velak spaktele loti viegi atdalas no virsmas. Kas varetu but pie vainas? Izskatas kad spaktele atdalas kopa ar mipa grunti no brunox. Paldies
Armands » Edgars
Domāju, ka šajā gadījumā defekts ir Brunox uzklāšanā un tālākajā 
apstrādē pirms gruntēšanas.
1) Brunox ir ilgs pilnīgas nožūšanas laiks, turklā, ja ir uzklātas 
pārāk biezas kārtas un žāvēšanas temperatūra nav augsta. Iespējams ka 
Brunox nav pieteikami nožāvēts visā dziļumā un pārklājot to ar grunti 
žūšana ir apstājusies, un attiecīgi saķeres problēma starp Brunox un 
grunti.
2) pirms pārklāšanas ar nākamo materiālu (grunti) Brunox ir jānoamtē, 
lai nodrošinātu pieteikamu virsmas saķeri. To var izdarīt tad ja 
Brunox ir pilnībā nocietējis (never iespiezt ar nagu).
3) špakteli uzklāj ar max. biezumu 2-3 mm. vienā piegājienā.

Nauris
10:56 - 09.06.2012
labdien. esmu iiegadajies brunox epoxy izlejamo pie jums veikala vienigi aizmirsu pajautat peec cik ilga laika jaklaj 2-3katra?
Pec 1kartas pilnigas nozūšanas vai savadak?
Armands » Nauris
Pēc 1 stundas (+- atkarībā no uzklātās kārtas biezuma un temperatūras  un gaisa mitruma) var uzklāt nākošās kārtas. Pēc 8 stundām var tikt  pārkrāsots vai uzklāts nākamais materiāls (Brunox ir pārkrāsojams j uzspiežot ar nagu nepaliek nospiedumi). Žūšanas process var tikt paātrināts ar sildīšanas lampām, bet ne ātrāk  kā pēc 1 stundas (pie 20 C) pēc Brunox kārtas uzklāšanas.
Nauris
22:01 - 09.03.2012
labdien.
Ka labak rīrotie sametinaju masinai apakšu ar ko lai labak apstrada attiritas metala daļas un šuves no apakšans un no salona puses. man autoveikala ieteica kkadu brunox vai ar šo skidrumu vai ko citu. kā pec tam talak apstradat gruntet spaktelet vai krasot?
Armands » Nauris
Domāju ka Jūsu gadījumā vispiemērotākasi būs BRUNOX EPOXY  - tas ir rūsas pārveidotājs un gruntētājs vienā produktā, turklāt jūsu remonta gadījumā nav nepieciešamība apstrādātās vietaspēc tam špaktelēt ( uz Bronox tas nav vēlams)
Apstrādājamās virsmas centieties pēc iespējas apstrādāt ar abrazīviem, rūpīgi attaukot un tad uzklāt Brunox (ar oto vai pulverizatoru).
Pēc brunox nožūšanas (8-12 stundas pie 20 C) apstrādātos grīdas un salona iekšējos laukumus nopūš ar prettriecien aaizsargmassu sliekšņiem uz sintētiskā kaučuka bāzes, piem. Radex 310 SP vai Omniline. Šis materiāls veido noturīgu un elastīgu aizsarkārtu, kuru nepieciešamības gadījumā var pārkrāsot (no salona iekšpuses) vai pārklāt ar bituma antikorozijas mastiku grīdu no apakšas. 
Darbus vēlams veikt slēgtās telpās, taču ja laika apstākļi atļauj (temperatūra virs 15-18 C un ir sauss), tad antikorozijas materiālus var pieleitot arī atklātā vietā.
Ēriks
11:02 - 04.19.2012
sagatavojamā virsmas būs auto apakšaļa, sliekšņi, arkas. un virsbūvē. kāds būtu optimālais daudzums brunox auto 205 gti.
Armands » Ēriks
Ražotāja norādītais Brunox Epoxy patēriņš ir 15 m2 ar 1 Ltr par 1 kārtu. ja pieņem , ka uzklāj 3 kārtas, tad 1 Ltr pietiek 5 m2. Ja paredzēts apstrādāt tikai rūsas bojātās vietas , domāju ka 0.5 Ltr Brunox būs pilnībā pietiekami.
Ēriks
10:02 - 04.19.2012
antikorozijas apstrādē. Vēlos zināt kuro no antikorozijas materiāliem labāk izvēlēties, BRUNOX Epoxy vai MIPA Corrosion Sealer. un vai labāk ir izvēlēties variantu airosolā vai "Bundžiņā". Un kāda krāspšanas pistole tam būtu nepieciešama (ieteicams budžeta variants) pašam ir pistole ar 1,4mm dīzi un 0,5mm dīzi abas ir no skrab.
Armands » Ēriks
Noteicošais faktors  kuru no diviem produktiem izvēlēties ir konkrētās detaļas virsmas stāvoklis, kuru vēlaties remontēt, un prasības pret krāsojuma kvalitāti. Būtiskā atšķirība Brunox ir ka tā sastāvā ir epoksīda sasitvielas, kas nodrošina ka šis produkts ir gan rūsas pārveidotājs gan gruntētājs vienlaicīgi - uz tā var uzklāt pa tiešo krāsu, taču nav ieteicams špaktelēt (sliktās saķeres dēļ). Ja jūsu gadījumā virsma ir pietiekami līdzena, nav nepieciešams to špaktelēt un nav prasības pēc ideāli līdzena krāsojuma (piem. piekrāsojot atsevišķus nenozīmīgus rūsas plankumus) - Brunox būs ātrākais un tehnoloģiski vienkāršākais rūsējušas virsmas sagatavošanas materiāls pirms krāsošanas.
Produktu aerosolā vai uzklājamu -lielas atsķirības nav. No aerosola vieglāk un līdzenāk produktu uzklāt lielākos laukumos, ar otiņu praktiskāk maziem plankumiem bez nepieciešamības nomaskēt blakus virsmas.
MIPA Corrosion Sealer (Rustversiegelung) ir atšķirīgs produkts - tas ir pilnīgi caurspīdīgs, bez saistvielām un darbojas kā mitruma izspiedējs un iekonservētājs no rūsas slāņiem ar dziļu iespiešanās efektu bojātajā virsmā. uz Rustversiegelung var špaktelēt un tas jebkurā gadījumā ir jāpārgruntē. Ja veic virsmas sagatavošanu profesionālā līmenī ar ideālu  izlīdzināšanu pēc pilna tehnoloģiskā procesa (špaktelēšana, slīpēšana, primārā grunts, sekundārā poru aizpildošā izlīdzinošā grunts, slīpēšana) piemērotāks ir Rustversiegelung. Šis produkts ir tikai buņdžā (mazākais tilpums 100 ml) ar īsu izmantošanas laiku pēc produkta iepakojuma atvēršanas, jo saskarē ar gaisu tas aktīvi piesaista mitrumu un ātri bojājas.
Andris
23:07 - 07.28.2011
Labdien!

Automašīnai pie sliekšņa bija nedaudz atdauzīta krāsa un parādījies sīks rūsas pleķis. Sekojot informācijai, kuru šeit atradu, attiecīgi notīrīju rūsu līdz spīdīgam metālam, tālāk veicu gruntēšanu izmantojot BRUNOX Epo
Armands » Andris
Diemžēl Jūms ir jāsāk no sākuma. Brunox Epoxy kā gruntējums nav ar tik blīvu struktūru kā krāsas pārklājums un vēl svaigi uzklāts, tapēc noreaģēja ar ūdeni.
Pēc atkārtotas Brunox uzklāšanas un nožāvēšanas pārklājiet to ar auto krāsu vai prettriecienu aizsargmassu (sliekšņiem).
Viesturs
17:18 - 05.03.2011
Sveiki!Pirms ziemas piekrāsoju dažus rūsas skartus laukumus(uz bagažnieka vāka).Kā grunti izmantoju brunox,bet pēc dažiem mēnešiem labotās vietas bija sarkanas no rūsas.Kāpēc? Sagatavošanas darbus un krāsošanu veicu rūpīgi.Strādājot a
Armands » Viesturs

Brunox rūsas kārtu pārveido par melnu, noturīgu metāla-organisko dzelzs kompleksa pārklājumu, kas nodrošina ilglaicīgu antikorozijas aizsardzību, iespiežoties rūsas porās.
Šī produkta efektīva pielietošana ir atkarīga no virknes faktoru - virsmas pietiekama attīrīšana no brīvās rūsas pirms produkta uzklāšanas, produkta un virsmas temperatūras uzklāšanas brīdī, kārtu skaits. Pēc produkta nožūšanas tas uzreiz ir jāpārklāj ar krāsas kārtām (vislabāk divkomponentu), lai nepieļautu atmosfēras iedarbību no ārpuses.
Mūsu pieredze rāda, ka izmantojot Brunox krāsošanas darbnīcas apstākļos un gadījumos kad cīņa ar rūsu nav bezcerīga (pārāk pārņemta ), efektivitātes rezultāts ir vismaz 2-3 gadi.


Jautāt autokrāsu ekspertiem